Åh!

Hej alla!

Jag måste börja skriva lite mer aktivt nu!
Det har hänt jätte mycket! Jag är inte längre tsm med Henke, men vi är fortfarande kompisar vilket gör de lite lättare för mig att komma över honom!

Har nyligen varit hemma i Flästa, och saknar dom alla så mycket att jag nästan gråter när jag tänker på dom! men jag har ju musik som påminner mig om dom! Garth vader - Feelings från slednecks 7 , Toppen Estet & Huber - Alla Känslor , och The Proclaimers - 500 miles! När man lyssnar på dom tänker man tebax på dagarna som varit och allt som hänt! Skulle kunna flytta dit och bo där för jämnan! Älskar att vara där! Finns nog inget bättre ställe på hela denna jord! Träffade ytterliggare några fler i flästa och båda heter Johan =D .. En bor i Flästa och den andra i Sthlm! och han har fått för sig att Sthlm är bättre än Flästa men jag förstår inte riktigt vad han pratar om!

Jag skulle kunna skriva en hel bok om allt vi gjort i flästa den här veckan och ändå var jag bara där från onsdag eftermiddag till tisdagmorgon! skulle kunna skriva allt här men jag tror inte jag orkar skriva så mycket! Kan ju säga att Petter körde fast mycket! haha.. åh vad jag skrattade, ända tills jag klev ner i ett surhål och vart blöt och geggig upp te knät! men men är man så skillad som jag får man skylla sig själv!

Jag kommer sakna Ante väldigt mycket! Tänker på dig jämt Vännen! du betyder jätte mycket för mig!
Och du med Petter! kommer sakna er jätte mycket, vi ses ju inte förrns te sommarn nu!

Har spelat väldigt mycket Rekord, och för er som inte vet vad de är så kan jag ju förklara då!
Man är ett gäng minst 4 för att de ska vara kul! en står i mål så ska dom andra 3 sammarbeta för att göra mål men man får bara röra bollen en gång sen måste någon annan röra den innan du får röra den igen. fast du får röra bollen så många ggr du vill så länge den inte tagit i backen! så får du olika mycket poäng beroende på om du nickar in mål eller hel eller halv volley och sånt. och när målvakten tar bollen med händerna innan den tagit i backen eller att bollen går utanför målet så byter man målvakt till den som sköt. och om man gör 8 poäng på första målvakten så har den rekordet och då ska man försöka få dom andra målvakterna att få ett nytt rekord! ah jag vet jag är sämst på att förklara men de är iaf kul när man spelar de i Flästa!

Har lagat min berömda köttfärssås idag och den vart smarrig som vanligt ^^,

ska nog laga mat imorgon också! och då blir de Fisk á la Jenny me Y ;)

Är lite irriterad just nu, för jag har fått mail från RBK och så kommer man inte ut på Hotmailen! snacka om irriterad man blir! för de står säkert något viktigt i mailet så kommer jag inte kunna läsa de och åhh! Damp jag får! ^^,


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll! inatt ska jag iaf sitta på msn och chatta med lite människor.. igår chattade jag med Johan till typ 3 medans jag spelade poker! och de gick jätte bra för mig =D fast vi orkade inte spela klart!

det blåser ju så otroligt mycket här, så man kan typ inte åka och spela fotboll eller någe heller, och de är inge kul att köra moppe nu för man wobblar så mycket! har hört att kiosken nere på hammarvallen hadde blåst iväg! och nu står lutad mot staketet! jag vet inte om de är sant men man vet ju inte! vill ner och kolla men då lär man väl blåsa bort!

och batterierna i min klocka har tagit slut så jag tror att klockan är mycket senare än vad den är! och de värsta är att den lurar mig nästan varje gång =S

Och för er Flästa bor som läser de här så kan jag ju överaska er med att jag faktiskt inte fryser =)

Jämt när jag är i Flästa så fryser jag! jag vet inte varför men jag fryser jämt och är iskall! så kommer man te Hammarstrand och då fryser man inte! Konstigt konstigt!

Nu vet jag inte längre vad jag skriva!

Akta er Alla för BJÖRNAR MED YXOR!!!

Ha de bra!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback