Sjuker!

Hej alla!

Just nu ligger jag i sängen och tråkar, är sjuk och har otroligt ont i halsen (nästan ingen röst) Lyssnar på musik gör jag också ^^,

Min Spelningslista:

Sofijah - varför
Bullets And Octane - pirates
Velvet - Fix me
Tenacious D - Tribute
Jadde - Sunshine
Eminem - Hailie's Song

Marie Lindberg - Trying to recall
Shorty - Känner likadant
Shorty - står ensam kvar
Shorty - Himlen runt hörnet
Baso & Shorty - När själen var kall
Shorty - Mamma
Break feat. Shorty - Du får inte dö
Ante feat. Shorty - Med dig är allt underbart
Shorty - de som du har
Shorty - Historien om livet
Shorty - Kollar tillbax
D-low feat. Daloz & Shorty - Lyssna på orden
Flipsyde - Angel
Garth Vader - feelings

Takida - A point of view
Brad Paisley - She's everything
Brad Paisley - What if she's an angel
Brad Paisley - Wiskey Lullaby
Brad Paisley - Alcohol
Lars Winnerbäck - Kom änglar
Lars Winnerbäck - Elegi
Lars Winnerbäck - Elden
Lars Winnerbäck - Varning för ras
Lars Winnerbäck - Det vackraste världen har sett
Lars Winnerbäck - Balladen om konsekvenser
Toppen, Estet & Huber - Alla Känslor
Takida - What if
System of a down - When angels deserve to die
The Proclaimers - 500 miles
Morgana Lefay - Hollow

Elvis Presley - In the Ghetto
Bullet for my valentine - Tears don't fall

Dom som är understruken är dom som jag lyssnar på JÄMT!
Fan vad bra musiksmak jag har XD

Jag har otroligt tråkigt, har iaf äntligen hittat en praktikplats! Har praktik hela nästa vecka, och då ska jag till Bräcke med Stina på Bräcke Ridklubb. Så jag ska bo hos Petter! =)

känns skönt att få komma hemmifrån och de känns ännu bättre om man är med någon från Flästa när man själv inte kan vara där!
Var meningen att jag skulle te sthlm men de blev inte så, men farfar fyller ju 75 om någon månad så då ska jag ju ner. Och då hoppas jag att jag äntligen får träffa min käre Brucha! Och hulken, och Kari och Johan och alla! Och även Kusin Eddie(oten), men man ska inte hoppas för mycket!

Faen vad jag saknar Flästa! *tårar*
Ni är dom mest betydande personerna på denna jord! och ingen kan säga något annat! Ärligt talat vet jag inte vad jag skulle göra utan er! Kommer alltid älska er! och ni kommer alltid ha störst plats i mitt hjärta! och de kan ingen eller inget ändra på! ♥♥
så är de bara!

Önskar jag fick vara där jämt och bara leva och må bra!

Ne nu ska jag gå ner och äta frukost, sen ska jag packa lite granna! har komme på att jag måste ta med eget täcke och sånt! aja!

Ha de bra alla!
Pussar och kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

lust att skicka låten med daloz har letat som ett djur efter hans gammla låter ....

elaz[email protected]

2009-05-23 @ 01:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback