Dans..

Hej hej hallå.

Har nu vare i Flästa i över en vecka.. träffa Rick. och ja. de sluta i en lada xD

hehe ne men vi körde i en höger sväng och höger bakdäck krängde av och de slutade med attt vi stog i breställ över en åker, genom ett kostängsel och in i en lada. lite humor de va eller. kommer LÄTT bli ett stående intern skämt!!

Träffade ju också Jimmy och Linn. så underbara mäniskor.. nu sitter jag här hos Nils, underbara Nils!

Så go han r. hoppas verkligen de håller länge. känns som de. känns rinktigt jaevla bra för en gångs skull! :_)

Ne nu ska jag dra. Ursäkta moi att jag inte uppdaterar detta så ofta. men ärligt så pallar jag just inte och har aldrig tid. men ska försöka bättra mig.

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback