Snart Skola

Hej alla!

Ja nu är de snart skola igen. På måndag!
Har haft ett fantastiskt bra sommarlov. de bästa på väldigt, VÄLDIGT länge!
Jag har vare med Tina
Jag har vare med Granlöf
Jag har vare med Stefan
Jag har vare i Flästa
Jag har åkt in i en lada
Jag har åkt mycket bil
Jag har träffat MÅNGA nya människor
Jag har dansat
Jag har ätit surströmming
Jag har ätit Kams
Jag har smyge ut varje natt
Jag har supe
Jag har åkt kundvagn
Jag har sovit på en studsmatta
Jag har kört golf
Jag har kört Audi
Jag har kört åkgräsklippare
Jag har haft Äppelkrig
Jag har pallat Rabarber
Jag har fiskat
Jag har sovit i en stuga
Jag har näckat
Jag har festat
Jag har vunni på poker
Jag har vare på Lasse stefanz
Jag har vare på Marcus Fagervall
Jag har vare på Grillnatta
Jag har sett Rednex
Jag har Raserat moppen
Jag har lagat moppen
Jag har vare på crousing
Jag har tjäna 200 på att bada
Jag har träffa Eddioten

MEN PALLA jag har då faen gjort mer än er i sommar !    xD

nej men den här sommaren har vare en av dom bästa. Och jag har träffat så sjukt underbara mäniskor som jag nu inte skulle kunna leva utan.

hehe. Igår va jag och Tina hos Stefan och körde åkgräsklippare medans han måla huse.. HAHAHAHAHA hans gräsmatta ser ut som en gokart bana nu :D :D :D :D
Ja jaevlar vad skojj vi hade!
Sen igår/natt så va jag och Tina med Raggarn och for funt här i knutarna. Sen ringde Stefan, då va han på väg från Stan, sen va han på Hammarn. Så jag och Tina drog ner på byn och sen åkte vi med Stefan. Och vi hade då bra kul xD men de har vi ju alltid.

Ja den här sommaren kommer man sakna.
Synd bara att man har glidi ifrån personer som man älskar väldigt mycke!

Anton Nordvall, Bruchan, Jag älskar dig! Du betyder verkligen jätte mycke för mig. Jag vet att de inte funkar att bara prata med dig via internet, men Mamma vågar inte släppa iväg mig te stora Sthlm.. "/   hon är rädd om lilla mig.
Och nu under sommaren. Jag sitter inte vid datorn så mycke. de blir mer när skolan kommer igång. <'3
 

Jag har ju också träffat personer som betyder väldigt mycke för mig nu!

Stefan Johnsson. Du är en helt otrolig människa !   Du lyssnar alltid och finns alltid där!
Du vet att jag alltid finns här för dig Vännen! <'3

Ne nu är jag som lite trött. och HUNGRIG! har inte gått och lagt mig än och klockan är halv 10 ^^, tihi. de är så när man är ung och dum.
Inte lätt när de är svårt !  (Men de är skönt när de går)

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar
//Jenny me Y ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback