ÅRE 2007

Igår åkte våran skola Anders-Olof te åre och kolla på VM. Jag trodde inte alls att de skulle bli kul! Och eftersom jag fick veta kvällen innan att Henke hade feber och förmodligen inte skulle med. Sen morgonen efter fick jag sms där Salle skrev att han inte skulle med.. Sen kom räddningen, Henke ringde och fråga om inte Salle skulle med och när jag sa att han inte skulle de fråga jag om Henke skulle med och de skulle han! Hade inte Henke ringt hade jag inte åkt! Vem skulle jag vara med om varken Salle eller Henke skulle vart där?!

Väl på bussen blir de genast trassel, Lärarna hadde bestämt att 9:an skulle åka för sig, 8:an för sig och så 7:an och så 6:an.. och Jag ville ju sitta bredvid Henke så vi smuggla in han i 8:ans buss.. men eftersom 9:ans buss stod bredvid 8:ans så såg alla Henke och sa till Linken som kom och sa te Henke att gå te 9:ans buss.. men där var de fullt så Henke kom tebax ^^, 
I järpen åt vi köttbullar och typ stuvade mackaroner.. usch, de va inte så gott!
I bussen satt vi längst bak, och Henke tyckte vi skulle ta ett gruppkort, men snacka om dissad han blev!


Väl framme i Åre, vackra Åre! gick vi in te själva VMbacken! vi gick omkring och kollade lite, sen köppte vi varsin peruk:


Åh gud vad snygga vi va! ^^,

Henke stod där uppe i den där isgrejjen, så kom de typ en kille och fråga om han skulle ta kort på oss båda och jag bara visst! så jag gav han kameran och han tog kort på oss, sen fråga han om han fick filma oss och vi typ va? och han sa att dom va från tysk tv och ville filma oss och undrade om vi kunde säga en mening på tyska.. så sa han vad vi skulle säga, vi skulle säga att de var skönt i Åre men Kallt! och vi fick ta om de typ 14 ggr innan dom var "nöjd" ! men de var lite kul! haha! Jag har vare med i tysk tv  ; )

Sen senare på dan efter att vi gått omkring en stund och letat efter folk vi kände kom en gubbe fram till oss och sa:
blir de nå gild idag då flickor?   och jag började as garva medans Henke bara: Aaa... men vänta här nu, vadå flickor???    Ja du såg ju ut som en tjej!   ASG!     Årets DISS!!!

Sen stod jag och Henke i våra heta peruker och dansade vid backen när Tjejerna åkte! världens hetaste dans! ; ) 

Henke hade också världens halaste skor, han gled nästa fortare än VM damerna nerför! haha!

Sen när vi skulle hem vart de strul med bussarna.. Jag följde med Henke hem och vi körde lite skoter och spelade Alfapet och Gitarr och lite sånt! hade ganska kul, men vi var nog lite trött.. sen somna vi.. och HENKE HAR APKALLT PÅ SITT RUM!!  TROR DE VAR KALLARE PÅ HENKES RUM ÄN I ÅRE!!  ; P

Vakna väl kring 8.. gick ner fixa frukost och kollade på Sunes sommar! Fy faen vad vi garva! vi hade hysteriskt roligt!.. sen körde vi lite skoter, sen gick vi in och kollade på Mr Deeds.. Jag hade ingen känsel i min hand de va grymt äckligt de tyckte säkert Henke med, de var ganska obehagligt också för hur mycket jag än försökte kunde jag inte böja fingrarna! Sen åkte vi ut och grilla! och jag tror faen aldrig jag sett någon så vacker utsikt! de va så mysigt att sitta där ute med elden och se på älven som gick mellan bergen! Fy faen! JAG BOR I VÄRLDENS VACKRASTE LANDSKAP, JÄMTLAND!!  
sen åkte vi hem och började kolla på Släkten är värst, men han inte se klart för mamma kom och hämtade mig!


GRATTIS KARI SOM FYLLDE ÅR 9/2!! CONGRATS BRUDEN!   

Och Henke vad faen skulle jag göra utan dig?! Tack för en underbart rolig helg, du har verkligen fått mig att tänka på annat! Tack!


Ha de bra nu alla!

Puss och Kramar Jenny me Y ♥


Kommentarer
Postat av: jessica "Andersson"

va fina bilder !!!!!XD

2007-03-07 @ 21:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback