Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Jag heter Jenny me Y och jag tänkte väl lägga upp mitt liv på internet som alla andra!
Ne riktigt så långt hade jag väl inte tänkt gå, men de blir väl oftast så!

På skolan i 6:an säger lärarna nu ska vi göra en hemsida, alla tänker å vad roligt, min ska se ut si och så och ska handla om djur/motorer/hästar/musik/sport! Dom skriver ett namn på hemsidan, upptäcker att de bara går att välja mellan 6 olika typer av designer, alla väljer samma och blir arga på varandra för att dom andra "härmas" dom skriver som rubrik Hästar/sport/motorer mm. dom går in på sidan 4 ggr sen ligger den i zyberspace och glöms bort!

Jag vet för att jag har själv en egen!
www.freewebs.com/jennya92 helt värdelöst, fast gjorde ju iofs något med min, jag la upp massa bilder på mig som liten, skrev några dagboksinlägg, fixade en gästbok som nu är stäng pga att jag aldrig var inne..

Nu hoppas jag att jag fortsätter skriva här på bloggen och inte lägger av! De är ganska kul med blogg, jag har ju några som jag besöker, oftast bara för att garva! Ett exempel är väll www.Blondinbella.blogg.se  en 16 årig sthlms brud som sitter i mufstyrelsen! Jag kan ju inte påstå att jag hatar henne för de gör jag inte, hata är ett ganska kraftigt ord! Jag menar hon har ju inte gjort mig någe, jag bara stör mig på henne! Och jag är då inte avensjuk, har inget att vara avensjuk på! Men jag förstår bara inte hur man kan börja leva i en fantasivärld bara för att man har mycke pengar! Och man kan väl undra varför jag fortsätter läsa hennes blogg om jag stör mig så mycket på henne, men de är de att jag stör mig så mycke på na att jag bara måste läsa!

Ni kache är lite fundersamma på vem jag är igentligen?!
Jag är en 14 årig tjej som fyller 15 om en vecka, 17 februari!
Jenny me Y var namnet, bor med min mamma och pappa och 3 av mina 4 systrar!
Bor i ett litet ställe som heter Hammarstrand som ligger mittimellan Ösersund och Sundsvall i norrland!
Jag gillar att sjunga, eller rättare sagt älskar att sjunga och dansa!
Skoter och motorer är really fun!
På min fritid åker jag hellst till lilla Flästa 1,6 mil ifrån Arbrå i Hälsingland, där jag har en massa underbara vänner som jag älskar väldigt mycket! Hade de inte vare för dom hade jag nog inte funnits idag,
Och jag vill bara säga att jag älskar dig bruchan, för att du fått mig att förstå att de finns saker att se fram emot!
Här i Hammarn har jag mina älsklingar Salle, Henke och Tove!
Och i stan har jag ju mina sötsaker! My Sunshine, My no1, My Honey, My Angel och My Heart som jag inte tror vill veta av mig längre!
Men jag älskar er alla så mycket!!
Annars är jag målvakt i vårat fotbollslag som jag längre inte vet vad de heter, har blive så många förrändringar! Har vare målvakt i 4 år, och funderar på att lägga av och satsa helt på Basketen, som är otroligt roligt!

Har vare sjuk hela veckan nu men imorgon ska jag då med te Åre, ska bli jätte kul att spendera dagen i det snöiga Åre med Salle och Henke! Ser fram imot de!

Idag har jag inte gjort mycket alls, har legat och lyssnat på k.d lang och bara tagit de lugnt! Duschade i 1,5 timme också, de var otroligt skönt!

Nu ska jag ta och sova och vila upp mig inför morgondagen! Kommentera gärna, och jag ska försöka skriva så gott som varje dag!

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar /Jenny me Y ♥


Kommentarer
Postat av: Ja så ere!

Fint!:P

2007-02-08 @ 20:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback