Glaad!

Hejsan alla!

Jag är så otroligt glaaaaaad!! För jag är vän med Salle igen XD jag är så glad!
För Salle betyder så otroligt mycket för mig, och har vare otroligt jobbigt de senaste dagarna när jag inte vågat säga något och vi inte varit kompisar! Jag är så glad nu, har saknat dig så mycket Salle!!
Salle ska vara med på min födelsedag ! XD *weee*

Har vare på Basket träning idag, fast kutade in på Ica och köpte Alla Hjärtans Dag present te mina sötnosar, Salle och Henke! =D
Så hoppas att dom blir glada imorgon!

Basketträningen gick jätte bra, är så grymt roligt även om jag kache inte är så bra! men jag har lite ont i fötterna "/ =P

Sitter just nu och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska hitta på!
Vilket inte går så bra, men jag har just inte nå mer att skriva om, är så glad över att jag och Salle är kompisar igen!

Ni får ha de så bra folket!

Pussar och Kramar Jenny me Y  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback