Hicka!

Hejsan!

Just nu har jag hicka.. och har haft i snart en halvtimme! apjobbigt!

Jag skrev inget igår för att jag var så trött och skulle plugga lite och så!
Så jag tänkte att jagt kunde berätta om gårdagen nu eftersom de faktiskt hände lite då!

Vi hade Estetisk Praktisk (EP) dag, och på Hemkunskapen var jag med Elin och Jennifer (men Jennifer åt inte köttfärssåsen!). Vi skulle göra spagetti och köttfärssås, och igentligen så hade vi ingen lust med de så vi tog bara alla kryddor och alla starka grejjor och hedde i såsen bla., en halv flaska tabasco och sen salba okley eller vad de heter, de är iaf apstarkt! När vi bad Carina, våran underbara HK lärare, smaka så tyckte hon att de var jätte starkt så hon var tvungen att dricka jätte mycke vatten, men att de var gott  =)
Så då tänkte vi ähe, vi häller i lite mera av allt! Sen delade vi upp allt på två tallrikar och sa till varann att vi tävlade, den som åt upp allt och hade mest vatten kvar vann! och då tänkte jag om jag skyndar mig behöver jag inte dricka så mycket vatten, så jag åt upp den OTROLIGT starka köttfärssåsen utan att dricka nå vatten, och Elin hadde då inte ätit så mycket. Och när hon såg att jag redan vunnit behövde ju inte hon äta nå mer (nog för att vi båda tyckte att den var otroligt god ! )
Så drack jag säkert 1,5 liter vatten och jag mådde så dåligt att jag spydde två ggr på skolan och sen 2 ggr hemma! och jag mår inte så mycket bättre idag! men gott var de XD
och vi hade otroligt kul! XD

Idag har de väl just inte hänt så mycket, har vare med mina underbara kompisar Salle och Henke som tryckte ner fullt med snö i min nacke ! ! !

Sen fick jag massa läxor som ska vara klara imorgon, så igentligen har jag inte tid att sitta här!

Kom nyss hem från basketträningen, har tränant med killarna idag, vilket igentligen är lite roligare. Lite mer seriöst en tjejernas träningar... Inte för att de inte är kul att träna med tjejerna, är bara lite roligare med killarna! Kache har med att göra att jag trivs mer i killars sällskap än tjejers! vet inte varför, har ärft av mamma ;) haha!

Ne nu ska jag plugga!

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback