(K)åtmärkt

Hej allihopa!

Idag var ännu en dag i skolan utan Henke!
Fast man har väl haft hyffsat kul, det blir ju vad man gör de till.. Right?
Så jag, Emmelie, Sofia och Angelika gick runt och kåtmärkte folket med en grön tuschpenna!
 Du är nu officiellt Kåtmärkt! XD

Sen blev jag officielt Lassemärkt av min lärare också^^,

Elin var nyss hemma hos mig, vi kollade på Darkness Falls och var ganska skrajj.. slutade med att jag ringde Henke och Elin Peffe... sen skulle jag följa med Elin halva vägen hem!.. på min gård står de VÄRLDENS ÄCKLIGASTE lada, och jag får panikkänslor när jag går förbi.. känns hela tin som om någon är där inne och väntar och kollar på en! Jätte äckligt! så pratade jag med Henke när jag var själv på väg hem.. tror ni inte han lägger på?!?!?! JOOOO så jag typ får panik och springer hem! FY FAEN!!!!!
hjärtslag i 140! ! !

Ne nu ska jag kolla på Svensson, svensson och lugna ner mig lite.. sen ska jag sova!

Ha de bra folket!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer
Postat av: jessica (Andersson)

Jag vet att det är äckligt Men tittar man på Sensson, svensson så blir man lugn!!

2007-03-11 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback