Måndag!

Hejsan alla!

Idag var man i skolan för första gången på en vecka! Kändes okay, var lite rädd för en person och undvek personen lite granna! Och de känns att ha de så! Har vare med Henke hela dan! gjorde NO provet idag som alla andra gjorde i torsdags, gick väl inte särskillt bra, men ska väl inte klaga.. lär väl kugga i NO, de konstiga är att jag klarar aldrig NO prov med Birger, går jätte bra när jag har Anna och när jag har Lelle.. Men Birger, ne de funkar bara inte, jag vet inte varför! men de är grymt jobbigt! Annars har jag väl mest suttit vid datorn och tänkt på vad jag vill ha när jag fyller år och lyssnat på musik och så!
Ne skriver mer imorgon!

Ha de bra alla!

" Ni frågar min alltid varför jag ler, men grejjen är den att de är ni som får mig att le, de är ni som får mig att skratta! Ni är de absolut bästa som har hänt mig! Jag stänger mina ögon och jag drömmer mig bort, jag börjar gråta, hur lång tid kommer de ta innan jag får vara med er två tillsammans? Det svider i min själ och det bränner i mitt hjärta, i mitt liv kommer du och Henke alltid ligga etta! Jag hoppas att du fattar att de skär utav känslan att inte ha dig här! Ni får mig att le när jag är ledsen, skratta när de känns som värst! Varje gång de känns knas och världen står upp och ner så får ni mig att le och tänka posetivt och klättra tillbaka! Det känns som i er närvaro blir jag alltd glad, för tro de eller ej ni är de absolut bästa som hänt mig! "


Puss och Kram Jenny me Y ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback