Ojdå!

Ja, jag har inte varit hemma på hela helgen så har därför inte skrivit något!

Men då kan jag ju berätta va jag gjort i helgen, för jag har haft så roligt!
Jag firade min 15:års dag med Salle och Henke, men de vart nå knas under kvällen när vi var ute och körde skoter.. för Salle trodde att vi dissade honom fast vi inte gjorde de, så körde jag och Henke fast och då dissade Salle oss =S 

Sen när Jonas och Erik hade hjälpt oss upp så körde vi hem och åt tacos, jätte gott! sen låg jag och Henke och kollade på film till klockan var typ 7 på söndagmorgonen! vi garvade hela natten, förutom när vi kollade på Darkness Falls för då skrek vi! hahaha!
sen vaknade vi typ halv 11 och var aspigga! så då gick vi ner och åt frukost och kollade på Sunes Sommar! Sen körde vi lite skoter, och sen så ringde mamma och sa att vi var bortbjudna på middag så hon kom och hämtade mig vid 4 och då var jag jätte trött höll på att somna, så åt vi middag hos Yvonne och Stefan, dom har stuga vid tågstation i ragunda. så när vi hade ätit ville jag hem och sova.. men de ville inte mor och far, och jag hade ingen lust att sitta där för jag var jätte trött och otroligt grinig, så jag gick hem! och från Nilsson till gamla siv andersson så finns de inga gatulysen och de är bara skog och bäcksvart! de va inte så kul, med tanke på att jag är lite mörkrädd utomhus!

Idag har jag väl just inte gjort så mycket! men efter skolan 14:45 så stod jag och Timetus och väntade på pappa men han kom inte så när klockan var 15:00 då började vi traska hemmåt, var hemma 15:30 och då var mina kinder lila.. jag fryser fortfarande!

Ne nu ska jag göra svenskan!

Ha de bra ALLA!

Pussar och Kramar Jenny me Y  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback