Skäms!

Hej Världen!

Nu skäms jag för att jag inte skrivit! Malin skälde ut mig idag för att jag inte skrivit, så nu får jag skärpa mig! I helgen har jag varit med min Henke! Vi kollade på film och var på skoter tävling i backen, men vi frös så mycket att efter Tobbe Starkman vunnit 600, grattis, åkte vi hem! Hörde att Hällström vunnit 800 så Grattis till dig med! ^^,

Det känns som om de är tisdag idag, jag vet inte varför men jag har tisdag idag! har vare lite upp och ner! hade väldigt tråkigt i söndags, igår, för Henke var ju inte här och engelska boken var inte mycke sällskap! jag läste lite om USA men kan väl inte påstå att jag fick in så mycket, fast provet idag gick väldigt bra! godkänt iaf ^^, ..

Hade jägarskola idag, och då skulle vi svara på frågor om vapen och skytte, så sa Lelle att den som hade alla rätt skulle få köra ett varv runt hammarn i hans dyrbara volvo! och tror ni inte jag hade alla rätt! kände mig riktigt stolt.. Fast Lelle sa ju iofs inte när, men de ordnar sig nog! XD

Har haft en väldigt tråkig dag! Henke är sjuk och då finns de inte mycket att göra på skolan, har väl tillbringat dagen med Elin och Jennifer, Timetus, Öjje...
Och nu ska Henke inte på skolan imorgon heller tydligen, så jag får sitta för mig själv och sucka! Ska ta med Mp3.n och sitta och lyssna, problemet är bara att jag kan inte lyssna på musik utan att sjunga.. så dom får väl ha lite roligt åt mig imorgon ^^,

Kollar just nu på bandy!
Bollnäs - Sandviken.... för tillfället 4-0 till sandviken! Blir GAH tokig!! Bollnäs ska ju vinna!
JAAAAAAA 4-1 !! Bollnäs gjorde mål!! men dom ligger ju under men iallafall!

Nu ska jag dricka daimkaffe! XD



Spanska prov: Torsdag 1 mars,

St. 4, 5, 6 och 7

1. ) Ordkunskap
2. ) el/la , los/las  (ÖB s21 5A+B , s31 10A+B)
3. ) Vädret (ÖB s23)
4. ) Vara Hungrig, Vara Törstig osv. (ÖB s27-28 1+2)
5. ) Verd, -ar, -er, -ir  (pärmen)  (Tener, Hablar, Comer, Vivir, ir)
6. ) Möbler och Prepositioner (ÖB s50 1A)
7. ) Hörförståelsetest
8. ) Översättning till och från Spanska
9. ) Korsord m. Mat (ÖB s17)

Jag har de jag gör med andra ord! och ni andra Spanskanördar också!



Daimkaffe är otroligt gott! XD

Nu ska jag sova tror jag! Bollnäs förlorade med typ 8-2 btw!


Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer
Postat av: Timetus

Du har då mycket att göra du ;P

2007-02-27 @ 11:35:56
Postat av: Anonym

BAJS HELLER!:O :P Kaffe smakar baaaajs! ^^ jag har inte smakat daim. men toblerone. och det va BAAAAJS! XD

2007-02-27 @ 19:56:11
Postat av: Anonym

seriöst, vem bryr sig om vad du måste träna på till ett spanska prov?! SUCK

2007-02-28 @ 15:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback