Skol, Fotbolls DM

Hej allihopa!

Idag var de ju då Fotbolls DM eller skol DM vilket som, och de var redan bestämt att tjejerna skulle spela 5 min sen killarna 5 min, tjejerna 5 min och killarna 5 min... Och då sa killarna att dom fick spela sist för att kunna rädda matchen! men riktigt så blev de ju inte.. första matchen mot valla, förlorade vi med 3-1 .. och då gjorde tjejerna första målet, sen kviterade valla tjejerna till 1-1.. så vart de killarnas tur, och Tommy släppte in 2 mål för att inte killarna höll sina possitioner ordentligt.. Tommy gjorde de jätte bra ! !
sen andra matchen mot Östberger eller vad dom nu hette.. något med Öst iaf.. blev de 2-2 och där kommer jag inte riktigt ihåg.. jag vet att jag släppte in 1 mål och tommy 1.. men sen vet jag inte om vi tjejer gjorde nå mål eller om killarna gjorde båda... men vi gjorde de bra iaf tycker jag! men de där med att killarna skulle rädda matchen kan dom ju gå och lägga sig med ^^,



Jag och Henke♥ gick på Kebab City och åt idag, de var väl hyffsat gott..... hehe.. sen satte vi oss inne vid bussgrejjen (kommer inte ihåg vad de heter) terminal kache de heter.. Anyway (Arne XD) , när vi låg där på en bänk och lyssnade på musik kom ett fyllo och var helt GAOLEN han skrek något om handbojjor och dom där snutjävlarna.. sen sa han också hela tiden att han hade skoterkort och verkade vara väldigt stolt! Och sen sa han till Henke♥ hela tiden att han var en bra pojk och att han skulle sköta om sig och tog han på händerna och värsta mysko.. sen sa han åter igen att han hade skoterkort och frågade om vi ville se, sen tog han fram plånboken och så visa han körkortet och sen skoterkortet! sen lullade han iväg, och jag kunde inte sluta garva! jag kände mig jätte taskig men jag bara skrattade och tårarna rann! jag hade kunna hållt mig och jag inte sett Lindholms jaevla min!! (Ô.ô)?  .. de var så fult! och de var nog de roligaste idag! haha, ja vad tokigt de kan bli ibland! >.< !



Salle är tuldigen inte min kompis längre och heller inte Henkes heller verkar de som... men han har ingen anledning, han har tudligen bara kommit på att han hatar oss.. och nu kommer han bli jätte arg för att jag nämnt hans namn i min blogg.. men du Salle du behöver inte ens läsa om du hatar mig!



Nu måste jag plugga!

Ha de bra alla!

Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback