Tråååk!

Hej världen!

Idag har jag haft otroligt tråkigt!
Idag kring 12 fick jag sms av Henke sen satt vi och smsa ett tag, sen försökte jag få igång mitt internet för de dampade, men gick inge vidare! Efter ett tag funkade de igen, och när jag kom ut på msn var de ingen Henke online, så jag fråga om han kunde logga in så gjorde han de. Vi pratade om gårdagens händelser både roliga men mest dom tragiska! Kan tyvärr inte prata om dom för jag får inte nämna personens namn i min blogg! "/

Jag har väl mest legat i min soffa och stirrat in i väggen idag! Funderar på vad jag ska göra på lördag, min födelsedag! Hade tänkt fira med Henke och en annan men de verkar ju inte riktigt bli så längre! Så de blir bara jag och Henke, men vad vi ska göra de vet jag inte, kache äta glass och kolla på Sunes Sommar! XD

Lizelotte kom upp imorse med min peruk, hon är jätte sööt i den! ^^,


Kan man bli sötare? De är min älsklingsgumma, vad skulle jag göra utan dig va? =)

Vet inte vad jag ska skriva mer, har ju inte hänt så mycket idag!

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt hon är =) Saknar er så mycket!!
Jag hoppas jag kan komma till helgen, annars på sportlovet. Kram!!

2007-02-12 @ 23:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback