Åhh..

Hej hej..

Ursäkta att jag inte skrive på ett tag..

Just nu tror jag livet är upp och ner.. Huvudvärken har inte gått över.. och idag har varit en jätte mysko dag.. först kändes de jätte konstigt och jag hade inte alls lust att gå på skolan idag, och borde kache inte ha gjort de heller..
Henke åkte typ iväg så satt jag, Öjje, Timetus och Brian på räcket vid typ parkeringen.. så satt jag på räcket så skulle Öjje kolla om jag hade nå reflexer så han slog mig på knät så hade jag ju värsta bra reflexerna ^^, så skulle jag kolla reflexerna på Öjje men han hade ju inga.. sen skulle jag kolla reflexerna på Brian och då helt plötsligt så låg Öjje på backen.. så på nå konstigt sätt fick dom de till att jag knuffade honom, men jag får de inte riktigt att gå ihop.. men jag bad om ursäkt eftersom dom sa de så.. sen kom typ Simon och Philip te mig och sa att jag hade sagt att Henke hade blive jagad av polisen.. och jag fattade inte vad dom prata om, för att för de första så har jag ingen anledning att ens prata om de och för de andra så blev han inte de och för de tredje så har jag ingen AONING OM VART DOM FÅTT DE IFRÅN!! blir så tokig.. Så letade jag efter Palm för vi skulle upp te barnmorskan och sen såg jag inte till Henke nå mer.. och nu är jag bara less på allt.. mamma fyllde år idag, och Henkes mamma Lena också! så GRATTIS.. och mamma har vare stressad hela dan så då har jag också vare de!

AA.. nu ska jag och mamma ut och gå..

Ha de bra alla!
Pussar och kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback