EU-Kort!

JAAAAAA!!! XD XD XD XD XD

JAG KLARADE PROVET OCH FÅR NU KÖRA EU-MOPPE NÄR JAG VILL!!!!!!!   weeeee  XD

^^, Har nyss lämnat in ansökan om sommarjobb på ICA också.. så Anders lära väl ringa om nå dar..

Jag hoppas jag får sommarjobbet ^^,


Ikväll ska de firas med tårta och Syrran kommer också, har inte träffat na på nå tag..
Så jag lära väl vara hemma imorgon fast jag igentligen skulle vara med Henke (`v´)
Men jag kache kan åka till han på kvällen.. förhoppningsvis! Jag saknar honom så..

Now I'm going to eat a orange! TTFN (Talk, Talk, For, Now)

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥


Kommentarer
Postat av: jessica (Andersson)

jaa det var ju bra att du klarade EU-Kortet :P
Bara du låter mig köra också:P.Men det får jag jue inte du kommer bara såga (nee du är för liten!:P)

2007-03-11 @ 20:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback