Gomorron!

Hejsan Svejsan!

Har ju inte skrive på nå dar, kan bero på att jag inte suttit vid datorn.. Vi har ju lov nu då kan jag ju inte sitta vid datorn, då må jag ju vara ute och umgås med folk! Har vare med Henke en del, men har mest suttit och läst i trafikskoleboken.. Och skrivit ansökan, tänkte söka sommarjobb på bla. ICA. och hoppas det går bra!

Idag ska jag åka ner på trafikskolan och göra klart den sista pärmen, och förhoppningsvis får jag också göra provet idag! eller imorgon.. men de lär jag väl inte få... aja, får gå som de går!
Elin ringde mig inatt 3 ggr... men hon mins inte vad hon ville *skakar på huvet*

Ne nu ska jag äta frukost och åka ner på Trafikskolan!  Wish me luck!

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback