Huvudvärk!!

Hejsan Hoppsan!

Dom senaste dagarna har jag haft otroligt ont i huvet! Rättare sagt sen i söndags har jag haft ont i huvet, och det går inte över.. Så oroliga mamma ville att de skulle kollas upp, så vi följde med mormor och morfar in till Östersund och gick in på sjukhuse.. där jag senare fick träffa en läkare.. han sa att jag hade någotkrans... så jag ska ta 8 alvedon och 3 ipren om dagen! Kommer ju vara helt drogad!... Har fortf. ont i huvet.. Efter läkarbesöket gick vi och kollade på basketskor till mig, så hittade jag ett par jätte sköna and1 skor.. vita och blåa.. sen skulle vi äta och då vart de lite problem.. jag var jätte hungrig, och mormor hon ville äta på åhlens.. men de ville inte jag och mamma för vi ville äta på kina restaurang.. men de ville inte mormor och morfar för de hade dom aldrig äte förut.. så då sa mamma och jag att vi behövde ju inte äta på samma ställe.. men då skulle ju inte mormor äta något.. för de gör hon ju aldrig annars.. men då vart vi ju lite irriterad på na så då kom vi på att vi kunde gå på kebab baren så kunde man ju äta lite allt möjligt... så de slutade med att alla 4 beställde apgoda nachotallrikar.. men när mormor såg dom hälla upp på tallrikarna skrek hon ut att sådära mycket kunde dom ju inte he upp åt na! så han som la upp maten vart ju lite =S men han sa att man måste ju bli mätt.. men mormor gav sig inte så han hedde upp på en mindre tallrik åt henne! Jag trodde jag skulle bli tokig! men hon åt och morfar han åt hur mycket som hällst fast varken jag eller mamma trodde dom skulle tycka om de! men de var ju bra då!

Nu har jag mycket att göra i NO.. skulle ju ha gjort klart prototypen och skrivet VG uppgiften idag.. men jag var ju på sjukhuset idag så så blev det ju inte! så får se hur de blir..

Nu ska jag ta de lugnt!

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback