Internet Helvete...

Hejsan Världen!

Just för tillfället har jag inget internet.. sitter på en annan dator nu! så jag kommer inte kunna skriva på några dar!

I söndags spelade vi basket match mot lit och nå annat lit lag.. så skulle vi gå och köpa nå ätbart på ICA och jag gick i mina basket shorts.. så när jag stod i kassan så kom  typ en tant på en rullator.. så sa hon till hon i kassa och pekade jätte mycket på mig och typ skrek MEH! ÄR DE SÅDÄR MAN SKA GÅ KLÄDD NU?!?! och jag typ um öh.. så sa kassörskan ja men dom har väl spelat fotboll.. så hade jag typiska basketkläder och ett basketboll märke på tröjjan.. *skakar på huvet* det finns då knasiga människor i östersund.. sen när vi var på väg ut så kom tanten igen och sa. Nu känner jag mig fel klädd när jag ser dig!.. Jag bara jaha :$

Vi förlorade tyvärr båda matcherna men kom inte ihåg resultaten..

Jag vet inte om de har hänt så mycket.. ska till doktorn idag igen.. för att 8 alvedon och 3 ipren om dagen var tudligen på tok för mycket för mig, jag kunde typ förstöra njurar och lever.. och de har jag inte så stor lust med..

Jag såg filmen Eragon igår, en SJUKT bra film, den var otroligt bra och en klart sevärd film.. om du är ett harry potter/sagan om ringen fan FÅR DU INTE MISSA ERAGON!!!

Nu ska jag åka te doktorn... Ska till barnmorskan med klassen idag också btw ^^,

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback