Måndag!

Hejsan Hoppsan!

Idag har man varit otroligt trött hela tiden !

Igår jobbade jag i serveringen i slalombacken.. Det gick jätte bra, tjänade hela 200,- haha.. men jag kan inte klaga när de mesta jag gjorde var att spela harpan på datorn ^^, + att jag fick äta hur mycket jag ville av allting.. men de gjorde jag inte..


Idag, som väntat fick jag massor med läxor.. ska skriva en bok om mig själv på engelska + att jag ska lära mig 30 nya glosor varje vecka.. och i spanskan ska jag skriva av om översätta som vanligt + att jag ska lära mig alla glosorna där också!
Och hur ska jag kunna lära mig 60 fågelarter på en vecka??

Och idag har Erik varit på mig hela dagen och frågat om vad för frågor som kommer på EUprovet..
Och då kan jag ju lika gära säga till alla där ute som håller på med EU-kortet.. Gör dom två sista testen på datorn samma dag som du gör provet så lär du nog klara de galant!

Ne, nu blev jag så depressed så nu går jag!

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback