Melodifestival!

Hejsan Världen!

Har nyss kollat klart på Melodifestivalen, och för en gångs skull var de då rätt låtar som gick vidare!
Har varit med Henke hela dagen, ville igentligen inte åka hem, men mamma kom och hämtade mig iaf!
Vi har kört skoter mestadels och kollar på Den där Mary, jätte bra film!
sen körde vi typ vid Ammer och så.. sen körde vi förbi slakterit och in på nån skoterled.. så kom det en älgko och spran över leden sen stanna den bara... sen typ 10 meter längre fram kom de 5 hjortar!.. Det var en cool upplevelse.. var ett tag sedan jag såg nå djur, och på så nära håll dessutom!

Jag skickade ett sms till Starkman, våran fotbollstränare, och fråga när jag skulle vara på centrum imorgon och vad jag skulle ha med mig!.. Till svar fick jag:
11.30 CENTRUM, inne och utmohusträning löpning. Samt en salt godis påse till tränare.
Det är så typiskt Starkman!.. Men In your dreams Johnny!

Nu ska jag packa träningskläder och sova lite granna, ska ju te Henke imorgon efter träningen! Så då ska jag väl ha med mig: Datorn, Sagan om ringen filmerna, lite extra kläder om vi ska åka skoter och ett glatt humör ^^,

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback