Sista dan' !

Hej Folket!

Var hemma hos Henke i går, har saknat honom jätte mycket så de var skönt att träffa han igen! Idag har jag väl inte gjort så mycket.. lämnade in NO, g-uppgiften.. jag skrev om Kullagret, och de gick ju bra! Nu ska jag bara komma på vilken uppfinning jag ska förbättra.. har ni förslag är de bara att säga till! ^^,
Fick tillbaka Spanskaprovet idag, 83 av 92 är nöjd med tanke på att jag knappt tränat.. Kan väl säga Grattis Salle, åter igen bäst resultat i hela 8:an.. 90 av 92 right?!
Fick tillbaka engelska provet igår.. 94 av 100 och jag är jätte nöjd, fast kändes lite surt att vara ett poäng ifrån MVG gränsen, men whatever man!

Har nyss gjort paj, så nu är man proppmätt! vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll.. men något lär de väl bli!.. Ska vara med Henke imorgon =) .. vi ska kolla klart på Den där Mary och kache grilla.. vad vet jag! längtar iaf ^^,

Har lov nu! Gud vad härligt! men jag undrar vart Jonas tog vägen.. han kache försvann på vägen hit från Flästa!? =S Eller?? =P haha..

Har inte så mycket att berätta! har inte hänt så mycket!

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback