Snö, Snö, jag vill ha snö!

Hej alla!

Har suttit och kollat lite i kameran och hittade otroligt mycke kort från semestern i somras.. Bland annat Delfinariumet! Det var riktigt coolt!.. Men hittade också kort på våra otroligt heta snögubbar:






 
Är dom inte heta eller vad! Mina verk *stolt*
Det var meningen att jag skulle lägga upp lite bilder från semestern och delfinariumet också.. men det vart bara någe tok när jag skulle ladda upp så de sket sig.. men kache i ett annat inlägg!

Idag har jag haft träning, var inte så jätte jobbigt idag.. har också beställt en massa kläder och examenskläder..
Har fortfarande huvudvärk.. har haft konstant sen i söndags och alvedon/ipren/ibumetin hjälper inte alls!!
Tror jag blir tokig..

Saaben korkade ihop idag också.. när pappa hemtade oss från skolan brann batteriet upp.. eller nått..
så när mamma skulle hämta mig från träningen och små syrrorna i slalombacken dog den helt, så nu står den på parkeringen i backen....

Ne nu ska jag ta och sova!

Ha de bra!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback