Trött och sliten

Hej världen!

Jag har varit med min älskade Henke den här helgen, och har därför inte skrive något! Sitter hemma hos Henke nu och kastar pil, men de går inte så bra.. ..men Henke fuskar ju bara!! *skakar på huvet*
Det är därför han vinner!
Vi har kollat på film och förstört skotern.... den går ju så jävla hårt så vi reste sönder skidan!!! altså när vi dök ner från stegringen så gick den av.. Enligt Henke iaf... ^^,
Vi kan väl säga att vi gjorde som Öjje.. ^^, *Tihi*

Idag har vi glidit runt på byn med Lisa.. Jag tyckte de gick bra.. men Henke höll på att dö av skräck ^^,

Just nu leder Henke över mig med 55-149... ILLA!!!

Bruchan! Jag saknar dig, har inte pratat med dig på jätte länge nu.. kommer in något ikväll så om du läser, gå in då!!!!!!!!!!!!

Jag kan inte sluta nysa, jag vet inte vad de är.. de kache är någon som pratar skit o mig.. som farmor alltid säger..

Ikväll blir de väl melodifestivalen.. jag vet längre inte vem jag vill ska vinna.. förutom Anna Book som kan ta sig någon stanch!

Nu ska jag dra!

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback