Ojdå!

Hej alla!

Nu har de hänt mycket! har vare på praktik i Bräcke på Ridskolan med Stina i en vecka! de var ganska kul, inte på ridskolan då men annars. Träffade många fiina personer! Inga nämnda inga glömda men ni vet vilka vi är! Ni är underbara hela bunten, vill träffa er snart igen!

Har också varit på Konfaläger 9-10-11/5 i munkviken mellan Umeå och Skellefteå ! det var grymt roligt när "lapparna" kom! haha dom underbara människorna från Malå området .. Inga nämnda inga glömda! men ni är helt otroligt underbara!

Jag har tagit många bilder men dom kanske kommer upp senare! jag satt mycket i kapellet och spelade piano. det var skönt att sitta där och bara vara. helt ensam, bara du och pianot ! underbart! men fick ju tyvärr inte vara med på så mycket eftersom jag knäck revbene!

ja oj de har jag heller inte berättat! vi spelade tränings fotbollsmatch mot småpojkarna.. så slängde jag mig och någon sprang in i mig och sen när jag landa så knaka de till. så jag fick åka till farbror doktor som hette Bahichsihir eller något och han skrev ut Citodon till mig och man blir jätte rolig och glad av dom xD hehe.


Nu när jag Lyssnar på DJ Karlsson - Love, sex & sunshine så tänker jag hela tiden på lägret! Åh vill tillbaka dit!  det var så vacker med havet och allt!

Ne nu är de dags för mig att sova! har blivit förkyld! "/ usch usch!

Ha de bra alla!
Pussar och Kramar Jenny me Y ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver inte ofta. -.-

2007-05-23 @ 18:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback