Engelska upg..

Hallå :)

Idag efter lite trassel åkte jag hem.. Pappa skrev en lapp om att jag inte fick anstränga mig så mycket nu när jag är så otroligt sjuk! Så tänkte jag, ja men jag kan ju säkert vara med på något men inte allt. Ja då är det enda vi ska göra att gå flera km. Så försvann min mentor så jag visste inte vem jag skulle ge lappen till, hittade Nicke som sa att jag skulle inte vara med och gå och att jag skulle visa den för Marie. Så gav jag lappen till Marie och hon sa åt mig att jag skulle åka hem.. så då gjorde jag det. Och satt med engelska uppgiften från 10 till 14.

Sen åkte jag ner till rockhuset och spelade Mariokart 64 med Jocke Färdig, så spelade vi lite piano och så :)
Sen skjutsade Jocke hem mig efter en trevlig eftermiddag, och sen fick jag världens huvudvärk!

Så nu ligger jag och skriver, ska försöka sova om en stund, har fortfarande huvudvärk och ont i benen och svank? hoppas det går över tills imorgon för jag hatar att ta massa tabletter. Och eftersom det verkar som om jag blir sjuk igen på nytt så blir det nog ingen Arbrå resa för mig heller. Blir nog en lugn påsk.
Tråkigt nog....

Imorgon, den 3dje dagen på hälsoveckan ska det komma några tandläkare och berätta hur man borstar tänderna? aja, de blir säkert... intressant?.. Sen ska vi på centrum och kolla på bio.. Bara Bea tror jag den hette och handlar tydligen om en tjej som bara tänker på sex. Hm konstigt. sist vi kollade på bio med skolan var det Linas kvällsbok som också handlade mycket om sex. vågar dom inte prata om det öppet med oss utan går genom filmer?

Håller på med en extrauppgift i engelskan, ska skriva en tidning på minst 6 sidor. Alla som vill ha vg eller högre måste göra en slags extraupg. Tidningen ska vara klar den 4 april, och jag har haft jätte jobbigt att komma igång och verkligen nollställd på vad jag skulle kunna skriva om. Men nu har det lossnat och jag börjar nästan få välja ut vad som ska in i tidningen och inte för allt får snart inte plats. Och det känns otroligt skönt, att man bara har finslipning och layout kvar när det är 2 veckor kvar :)

Ne nu ska jag få lite sömn så jag kan bli frisk!

Ha det bra alla!
Kramar Jenny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback