Hälsovecka.

Den här veckan har vi hälsovecka på skolan, vilket innebär att vi ska va ute hela tiden.
Idag fick vi frukost på skolan, och de va jätte gott! värsta hotellfrukosten. Det fanns flera sorters bröd, ost, skinka, prickikorv, gurka, paprika, fil, solrosfrön, torkade bananer, russin, havregrynsblandning, apelsinklyftor, kaffe, té och mjölk. Det fanns jätte mycket. Tyckte det va skönt med frukost på skolan, även om det var mycket folk. Har så jobbigt att kliva upp så hinner aldrig äta hemma. Hoppas dom fortsätter med frukost på skolan!
Sen var det till att gå upp till slalombacken, var ganska skönt :)
Väl uppe i backen hade man inte så mycket att göra, jag som inte åker slalom eller bräda hade verkligen ingenting att göra, så man gick omkring, satt inne i caffén och slöa och väntade på om det skulle hända något, men icke! Var där från fyra till halv 1 och sen orkade jag inte längre..
Ringde pappa och bad han komma och hämta mig så då gjorde han det. Sen åkte vi på apoteket och köpte nya vitaminer. Jätte goda C-vitamin brus med smak av ananas och papaya. Rekommenderar!image15

Nu sitter jag hemma och kollar på cityakuten och har virat in mig i ett täcke, känner mig frusen efter att ha varit ute.

Men ni får ha det så bra folket! :)

Kramar Jenny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback