Skolan..

Hallå.

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga ordentligt!
Skärpa till mig och skriva lite granna varje dag.

Fick en ny TV igår. eller fick.. Jag och mamma åkte till hennes jobbarkompis häromdagen för att kolla på en massa möbler och köksgrejjor. Hans ex fru hade gått bort, tragiskt! Mamma berättade att han fått det mesta utav hennes saker eftersom han ställt upp så mycket under den tiden hon varit sjuk fast hon lämnade honom.
Bord, riktigt fint! + 4 stolar med oranga fina stolsdynor för 500,-
Och tv:n inte vet jag hur stor den kan vara men stor enligt mig + tillhörande jätte fin tvmöbel för 500,- han ville bara bli av med grejjerna för han hade inte plats för dom.

Håller på att skriva en tidning.. Engelska upg. men det går verkligen inte bra.. Den ska vara 6 sidor lång och vi får iofs skriva om vad vi vill. men jag är helt nollstäld. jag har inte en aning om vad jag ska skriva om. Det är inte de att det ska vara på engelska, för det har jag inga problem med. Engelska är ju ett av mina favoritämnen. Men jag kommer inte på något. Hade uppgiften varit på svenska hade det fortfarande varit lika svårt.. 
What's wrong with me?


Skickade in "intresseanmälan" för sommarjobb åt kommun igår. Vad tråkigt det kändes. Har även sökt på monteringen på Vipro, där skulle jag skriva ett personligt brev och vad jag gjort tidigare mm. men åt kommun var det bara:
Namn:
Adress:
Telefon:
Person nummer:
Vad vill du göra:
och slutligen
Övrigt:

Skit tråkigt.. skrev som ett litet personligt brev på övrigt punkten, men är det bara först till kvarn, eller hon hade fint namn hon blir bra? vad går dom på om man inte kan skriva så mycket? vilka får sommarjobb och inte?
Ska söka åt kyrkan också, men har inte rikigt funderat ut vart jag ska vända mig. Tror jag ska ringa och prata med Roos.

Ne, det är väl dax att sätta fart med Eng upg. ska vara på Lottas bord 4 april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback