Floppppp!

Elvis night blev en stor flopp! Dom hade spelat elvis i alla tider fick jag höra men kunde varken spela Suspicious minds eller in the ghetto? får icke att gå ihop! blev grymt less och slutade med att jag sjöng love me tender och that's alright mama. Men eftersom EMil kunde suspicious minds på piano så fick han spela den och jag fick köra i bakrunden. Och en sal som rymmer 250 personer vart "fylld" av 20 personer.
NEJ det hade jag kunnat skippa! helt klart!

Festen i Lien var verkligen rolig, jag hade jätte kul. Kan konstatera att ingen skrattar roligare än Boggy. Och tydligen ska jag jaga med Rojne Huss på lördag?

Klippte mig idag på Idun i ösd. Vart grymt, grymt nöjd och bokade ny tid onsdag vecka 50. =D
Och hon var helt underbar hon som klippte mig, och frågade om jag kände Rojne :P jag kunde inte annat än garva och säga att jag festade med han i Lördags. Sjukt roligt.

Plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg.plugg

Men det ska nog gå bra det här =)
Ser fram emot utv.samtalet på måndag och höra hur det går för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback