Marknad

Den här veckan har varit stressig jag och min Mammi har bakat julgodis upp till öronen.
Jag bestämde att jag skulle baka julgodis och sälja på marknad och upptäckte att vi bara hade en vecka på oss.. bråttom bråttom! Och sen i onsdags har jag och mammi hunne bakat
Trillingnötter
Marshmallows med apelsin och kanelsmak
Marsipanspargrisar
Gräddfudge med chokladöverdrag
Snökulor med smak av apelsin
Citronkola och
Struvor

Helt galet! och även ett försök till brända mandlar med vart överkokat och inte speciellt lyckat. nåja, får försöka en annan gång. Väntar med spänning på vad som sker när marknaden startar i Bispgåden kl 15,00 idag. tänk om det inte blir några kakor kvar till Julskyltningen i Hammarn på Söndag? ska jag stå och baka alla sorterna i natt då? eller ska jag spara några ifrån marknaden idag så jag har imorgon också? Hmm.. Svårt svårt!
Jag ser iaf fram emot dagen och morgondagen :) Mysigt med marknad tycker jag. Och tomteluvan som jag innhandlade igår är såklart på!
Jag hoppas du är glad SötJosse att jag uppdaterade bloggen :D :P

Kanske även att det kommer upp bilder på alla mina bakverk! :D Ni får vänta med spänning!

/Jenny ♥

Kommentarer
Postat av: "SötJosse"

JA, nu är jag glad :)

2008-11-30 @ 01:19:18
Postat av: Jessica(syrran)

Nee nu får du ta och börja skriva lite i bloggen Jenny!

Postat av: ANDY

skriv ett inlägg om var man kan festa i Hammarstrand jag och ett gäng kompisar kommer upp över nyår och vill veta var man kan ha skoj :)

2009-12-17 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback