Nobody put's Baby in a corner.

Nu sitter jag då hos Emmelie som jag brukar göra torsdagseftermiddagarna och kvällarna. Men idag skippar jag dansen, jag orkar helt enkelt inte med våran läckra krigsdans och slutar!
Baby wants to sit in the corner today!
Nej Bugg på Daves! tacka ja till det! Får se om man orkar någon mer aktivitet utöver skolan just för tillfället, kanske gymma litte.

Seg dag. Rumpan har träsmak efter 3 timmar film, lunch och mer film. Men det var ändå rätt skönt ändå och ganska gó mat. Hade lite roligt åt alla på Datorkunskapsprovet. Malin var typ döless men ville inte ha hjälp xD askuuul!

Ajöken, Kröken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sett Dirty Dancing i tre timmar?

2008-11-06 @ 17:27:29
Postat av: Jenny

Nej jag har sett Odysseus i tre timmar :)

2008-11-07 @ 18:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback