Frisör!

Nytt liv
Nya förväntningar

Jag har bestämt mig för att börja om! Och vad kan inte vara en bättre början än att gå på en ny skola med nya kompisar och nytt jobb. Ja just det. Har fått ett jobb :) På Time i Hammarn och är väldigt glad :)
Har bestämt mig för att ta mig i kragen och börja springa och träna igen. Sluta synda och äta godis utan frukt för hela slanten. Känner mig stolt (fast jag inte tagit tag i det än) Men jag ska de! Cirkeljumpan gjorde mig jätte motiverad och jag har ingen annan än mig själv att skylla!

Back on track!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: ditt fan

grattis till jobbet och lycka till i livet!!

2008-10-16 @ 12:38:48
Postat av: Anonym

va? Ska du jobba på Hammarn och gå kvar i stan?

2008-10-16 @ 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback