Höstlov

Less på det mesta nu!
Bea kommer imorgon och gör min tillvaro lite gladare ♥

Har varit segt nu på senaste tiden. Känns inte bra och vet inte varför. Känner inte att jag kan prata ut med någon längre. Vart tog alla vägen? Vad hände egentligen?
Och jag vet att du fortfarande är sur på mig för det märks, blir stelt när vi är med varann. Jag vill inte ha det såhär, jag gjorde ett sjukt stort misstag, ett rejält stort misstag men det kunde ju inte jag veta. Förstår iaf inte varför du inte kan förlåta mig? Du ser ju vad som hänt, du verkar trivas jätte bra och fått det som du velat och tänkt dig medans det gått såhär för mig.

Orkar inte med den falskheten som ligger i luften varje gång du går förbi fast du sa att du fortfarande ville vara vänner. Tror du jag är dum och tror att vi fortfarande är vänner? Bara försvinn jag behöver inte dig!

Och det här känns inte rätt. Är det försent nu? eller förtidigt? Hur blir det i framtiden och hur har det varit?

Funderingar..Tankar..Bekymmer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback