Jobb, Elvis och Halloween

Nu har jag jobbat sen i tisdags. Bea har varit här från Bollnäs och det kändes dumt att jag skulle jobba men det gick iaf.

Ska sjunga på Elvis Night på lördag kl 19.30. Beeee thereeee! Det kommer säkert bli jätte kul :) jag kommer att vara så vacker så och sjunga så fint så :)
Har valt att sjunga:
* Suspicious minds
* In the Ghetto
* That's alright mama


Igår sa Lizelotte (min fyraåriga syster) något som fick mig att vika mig dubbelt av skratt. Vid matbordet så berättade hon om något för mamma och sa slutligen:
" Och då skrattade jag så koppiöst"
Jag höll på att dö när hon sa det, var så sjukt kul. Jag undrar vart hon lärt sig ordet koppiöst? inte av mig iaf!

På lördag efter elvis night blir det ombyte i bilen till "Puckohontas" och iväg till halloweenfest i Liens skola som Anna ordnat. Tror vi kommer bli närmare 70 pers där, men det blir nog kul :) Bara jag får med mig stefan! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback